FAQ

FAQ będzie sukcesywnie rozbudowywane.


[1] Kim ty w ogóle jesteś?

Siema, jestem sieah. Moje imię jest chyba nieistotne, a jak chcecie wiedzieć, to Krzysio, słodko co?

[2] Dlaczego?

Zawsze chciałem się gdzieś mądrzyć na temat hip hopu. Tu mam ku temu okazję najlepszą.

[2,5] Dlaczego tak rzadko robisz wpisy?

Nie mam harmonogramu wpisów, nie gonią mnie terminy, idę własnym rytmem. Moim celem jest, by w przeciągu roku pojawiło się 30+ wpisów.

[2,75] Sieah, mam pytanie...

Trochę przesadzacie z tymi pytaniami. Słuchać go czy nie słuchać? lubić go czy nie lubić? słaby on czy nie słaby? weź coś napisz o tej płycie bo nie wiem czy dobra, czy wstyd tego słuchać. Taka rada, jeśli nie umiecie słuchać Muzyki, to od czasu do czasu wchodźcie tutaj, zobaczyć co tam sieah wypocił. Jeśli album dostał ocenę pięć, to możecie ją słuchać i się jarać.
#by Daniel ©

[3] Kto jest najlepszym raperem w historii?

Kool G Rap

[4] A kto ulubionym?

Jay-Z

[5] Zrecenzujesz płytę XX?

Nie przyjmuję zleceń. No, chyba, że posypiesz peelenami (euro też wezmę, rublem nie pogardzę, a dolara przygarnę, nawet tego w wersji petro, jeśli jesteś bogatym szejkiem).

[6] Słuchasz polskiego rapu?

Nie, od dawna nie słucham.
Wyjaśnię to raz na zawsze: wspieram polskie produkty, staram się kupować polską żywność, wybierać się na wakacje w granicach Polski, by wspierać naszych przedsiębiorców. Kocham polski język, literaturę, jestem zaangażowany we wspieranie polskich programistów (informatycy to nasza duma), polskie dziewczyny są najpiękniejsze na świecie, a polskie lasy najbardziej klimatyczne.
Ale jest parę rzeczy, których z naszego kraju nie mogę zdzierżyć:
a) polscy politycy
b) polscy piłkarze
c) polscy kierowcy
d) polscy raperzy

Polscy raperzy są właśnie tacy... polscy.
Przaśni, siermiężni, toporni, niskobudżetowi, szarzy i smutni.

Próbowałem po okresie rozbratu zapoznać się na nowo ze sceną polskiego hip hopu. Zaproponowano mi paru wykonawców, których rzetelnie przesłuchałem. Wracam do raperów z USA jednak, panowie. Wiem, że to fajnie, jak okazuje się, że nasi jednak mają flow (wow serio wow), albo że potrafią samplować jazz tak dobrze, jak klasycy z golden age. Zostawiam was w waszej ekstazie i życzę powodzenia.

[7] Jakich innych gatunków słuchasz?

Rocka (uwielbiam The Cure, RHCP, Queen, Guns N Roses, Rolling Stones, AC/DC, Faith No More, RATM, Foo Fighters, Bruce'a Springsteena, The Police, Genesis, Jimmy'ego Hendrixa, Pink Floyd, fajne rzeczy robią The Black Keys i Tame Impala), zdarza mi się zagłębiać w klasykę muzyki, która rapowi dawała podwaliny (BB King, Prince, Howlin Wolf, Muddy Waters, Kool & The Gang, James Brown, Marvin Gaye, Luther Vandross, John Coltrane, Stevie Wonder, Miles Davis, Charles Mingus), a jak mi się nudzi, to Florence & The Machine sobie leci.


[8] Cześć, jestem atrakcyjną kobietą w wieku 18-35 lat...

Niestety, już zajęty jestem.

[9] Wymień najlepszą płytę z zachodu, wschodu, południa, midwestu...

The Chronic.
It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back.
The Diary.
The Eminem Show.

[10] Cześć, oto link do nowej płyty rapera xx! Ściągaj.

Nie wrzucajcie proszę linków do legali tutaj. Nie będę akceptował takich komentów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz